امیرعلی ترکمنامیرعلی ترکمن، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

✯امیــــرعلــــے ستـــــــآره مــامــان✯

تلاشمون برای داشتن آینده ای پر از خنده است

**عیدتون مبارک**

1393/1/5 11:23
نویسنده : مامان فائزه
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عیــــــــــــــــد همــــــــــگی مبارکـــــــــــــــــ

 

 

 

واسه همه ی شما دوست جونی های مهربون،چه اونایی که میان پیشمون چه دوست جونیایی که نمیان

سال خیلی خیلی خیلی پربرکت و سلامتی آرزو می کنیم

 

 

 

موقع سال تحویل

من وبابا و امیرعلی دوست داشتیم کنار شهدای گمنام کوهسار باشیم

هرچند مشکلاتی به همراه داشــــــــت...!

اما واقعا چسبید به من که خیـــــلی

فقط چون هوا خیلی سرد بود،نشد خیلی عکس بگیرم و مجبور شدیم فضا رو ترک کنیم

 

 

 

من هم باز هنرنمایی کردم

دست و پا شکسته البته

یه مشکلاتی هم برام پیش اومد،حوصله نکردم عکس درست وحسابی از سفره هفت سینم بگیرم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منصوره
12 فروردین 93 15:45
سلام فائزه جون،سال خوبی رو واسه خانواده خوبت آرزو میکم،بوس واسه امیر جونی
مامان امیرعلی
17 فروردین 93 6:02
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام.. خوبی عشق خودم؟ سال نو مبارک اجی جونم.... دعوام نکن خوب تنبلم دیگه.. امیر خوشگله خوبه؟ خودت خوبی؟ عزیزم خیلی دغدغه فکری داشتم اما همیشه به یادت بودم دوست جون خودمیبازم میام خانم گل