امیرعلی ترکمنامیرعلی ترکمن، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

✯امیــــرعلــــے ستـــــــآره مــامــان✯

تلاشمون برای داشتن آینده ای پر از خنده است

✿تولدت مبارک✿

1392/9/27 19:45
نویسنده : مامان فائزه
222 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                        

ســــــــــــــــــلامـــــ                                                                                  

نفسم    عمرم   همه ی  دنیام

 

:

 این ساعت یکی دیگه از به یاد موندنی ترین ساعتهای عمر مامان به حساب میاد عزیزم

این ساعت با اینکه به دنیا اومدنت طبیعی نبود ولی مثل زایمان طبیعی بدون اطلاع قبلی بود و کلی استرس و هیجان همراه داشت

اصلا انتظارش رو نداشتیم من و بابا     ٢ هفته دیگه می خواستیم با تاب و تب لحظه شماری برای دیدن روی ماهت خوش باشیم

اما خدا هرچی بخواد همون میشه فدای اون چشمات

همینکه تو بعد از ٩ روز که تو بخش ان آی سی یو بستری شدی،صحیح و سالم و ناز به خونه اومدی جای هــــــــــــزار بـــــــــــار شکر از خدای خوبمون داره

اگه امروز هم من مادر مستجاب الدعوه قرار بگیرم از خدا می خوام که تن همه ی نی نی های گل و مامان باباهای گل ترشون سالم باشه یه عمری رو با سعادت کنار هم باشن

خودمونم جز شون حساب میشیم جوجو طلای مامان

 

     

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دنیای آموزش در دخملی شکلکــــ
27 آذر 92 20:59
عزیزمی به روی دو تا چشمام...................... ببخشید هوادار الان با افتخار لینکتون میکنم ایشاا.. عاقبت بخیر بشه
مامان فائزه
پاسخ
وای سلامببخشید تو رو خدا من بداخلاقی کردم ممنون برای شما هم سلامتی باشه انشالله
مامان امیرعلی
1 دی 92 1:53
سلام عزیزم..خونه جدید مبارکه.. منم عضو نی نی وبلاگ هستم منتها فعال نشدم هنوز!!! عزیزم تولد یکی یدونت مبارک..ببوسمش قندعسلمو.. خدا برات حفظش کنه عزیزدلم
مامان فائزه
پاسخ
مرسی مرسی مامان گلی هم واسه تولد هم برا خونمونیادت باشه آدرس جدیدتون رو حتما بدی
مامان امیرعلی
3 دی 92 3:44
هرموقع بیام آپ نشده باشه تولدجوجوی خوشگلمو تبریک میگم....زودباش بیا دیگه.. خوشجل خاله تولد مبارک بووووووووووووووووس
مامان امیرعلی
5 دی 92 18:05
تولدت مبارک عسلم..خوشگل خاله مامانت خییییییییییییییلی تنبله
مامان امیرعلی
11 دی 92 3:50
تو خیلی تنبلی عشقم .. دیگه دوشت ندالم..امیرعلی مامانت خیییییییییلی تنبله عجیجم... خودت مراقب خودت باش...تولدتم مبارک
مامان منصوره
18 دی 92 22:43
مرسی عزیزم،تو آخرین مطالب قسمت دریا عکس خودم هست عزیزم.