امیرعلی ترکمنامیرعلی ترکمن، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

✯امیــــرعلــــے ستـــــــآره مــامــان✯

تلاشمون برای داشتن آینده ای پر از خنده است

یادگاری برای مامان جون!

1393/4/18 18:00
نویسنده : مامان فائزه
361 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون،مامان زهره چن روزی رو سفر کرد تا به مادر خودش سر بزنه

ما هم این مدت می اودیم خونش تا هم به بابا جون سر بزنیم و هم به گلهای مامان جون آب بدیم...

در نبود مامان جون من هم بی کار نبودم

چندتایی عکس یادگاری گرفتم تا وقتی برگشت نشونش بدیم

حالا هم مامان جون دیدشون و کلــــــــــی قربون صدقه ات رفت

 

2.gifتابستون از راه رسیده و بازار بستنی خورون داغ داغ!!!2.gif

تو هم که عشقشی......

یه لیسم به مامان ندادی!!

با هزار مکافات چندتا عکس ازت گرفتم،یه جا نمی مونی که

همش فرار می کنی و به مامان پشت می کنی!

8.gif8.gif8.gif8.gif

25.gifعاشقتم امیرعلی25.gif

 

 

 

 

الان اومدیم حیاط خلوت تا مثلا به گلها آب بدیم

تنها کاری که نکردیم همین بود!

از بس شیطونی کردی

گِل بازی،خاک بازی......

 

children bath duck clipart graphics

قربون ختدیدن شیرینت عزیزتر از جوووون

 

 

 

 

 

 

 

786719_morningsong.gif786719_morningsong.gif786719_morningsong.gif

پسندها (2)

نظرات (2)

مامی آتریسا جون
20 تیر 93 18:42
وااااااااااااااااااااااای فائزه جون چه خوب که آپ کردی عزیزم الهی من فدای بستنی خوردنش بشم مامانیش درک می کنم که موقع بستنی خوردن چقدر همه جا رو هم به هم می ریزن فدای گل آب دادنش، آب بازی هم کردی امیرعلی جونم؟؟؟
مامان منصوره
21 آبان 93 10:03
عزیز دلم.چقدر دلم واست تنگ شده بود.فائزه جون زود به زود آپ کن دلمون تنگ میشه.ببوس امیر جونو