امیرعلی ترکمنامیرعلی ترکمن، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

✯امیــــرعلــــے ستـــــــآره مــامــان✯

تلاشمون برای داشتن آینده ای پر از خنده است

***شرمنده ی توام نفسم***

1393/4/4 4:16
نویسنده : مامان فائزه
367 بازدید
اشتراک گذاری

من که می دونم خیلی خیلی خیلی برای تو عزیزم کم گذاشتم تا الان

گرفتاری های من و بابا انقدر زیاد شده حتی هم دیگرو هم کم می بینیم

چه برسه به اینکه وقت  داشته باشیم بریم تفریح!!!

از الان تا دوماد بشی ازت عذر می خوام گلم

 

 

 

همین قدر از دستم بر میاد که بعضی روزها باهم بریم پارک و تو بازی کنی و خاک و خولی بشی و برگردیم خونه

 

یا گاهی بریم خرید

 

 

چند روز پیشم قسمت شد رفتیم پارک آب و آتش با بابا محسن

خاطره ی هیجانی شدن تو از ذهنمون پاک نمی شه

فروتاره ی شاتونت من!!!

 

***خدا نگهتون داره برای من***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی آتریسا جون
4 تیر 93 9:24
سلام عزیزم، عکس های باحالی گرفتی خصوصا اونی که امیرعلی جون دستش و روی زانوش گذاشته و اونی که روی زمین نشسته و داره خاک بازی می کنه، یه عالمه می بوسمتون فائزه جون منم متوجه شدم که سرت شلوغه؛ آخه من هر وقت وب آتریسا میام یه سر هم به امیرعلی جون می زنم امروز هم وقتی کامنت خوشگلت رو دیدم حدس زدم آپ کرده باشین و فوری اومدم جیگر طلایی رو ببینم
مامان فائزه
پاسخ
قربووووووووون محبتـــــــــــــــــــــتت مامی آتریـــــــــــــــــسا جوووووووووووووون
آتریسا جون
8 تیر 93 17:36
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت ارزو مندم ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من بسی محتاجم ............ سلام خاله جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی و خدا در این ماه مبارک شادی را به خانه ی شما بیاورد .
فایضه مامانه عسل
28 آذر 93 2:25
سلام خوبین ؟ مامان امیر علی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....